Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 11 20:43:17 CEST 2021

Muzu rict, ze jsem se za poslednich 10 let na to, ze me to nezivi,
nasvaroval zatracene hodne. Jak MIG tak TIG a i takove veci jako vyroba
palivove nadrze a ci vyvarovani plechu v ruznem stadiu rozkladu.

Takze vim, ze se to neda varit housenkou. :-D

Posledni doubou stejne nejvic varim TIGem a prijde mi MIG strasne
"smutzig". Nicmene i o MIG je treba se starat...podavac, horak atd....
proto ta poznamka.

RV