Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Květen 11 17:53:23 CEST 2021

On to takhle dělá schválně, aby se mu to nekroutilo. Kdyby to vařil
housenkou, tak se mu to zkroutí teplem.
Takže to naboduje napřed řídce a pak zahušťuje.
Prostě u plechů to funguje jinak než u jeklů.
I když i u těch jeklů se s teplem musí počítat.

H.