OT hesla

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 8 18:48:29 CEST 2021

Mám to podobně. Keepass v mobilu a na NTB. Synchronizováno přes Dropbox, občas zálohováno na externí HDD.
Tyhle aplikace mají výhodu, že to člověka nesvádí používat pro různé weby stejné heslo. A jako bonus generování hesel nebo automatické vyplňování přihlašovacích formulářů.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Saturday, May 8, 2021 9:48 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT hesla

V mobilu mám Keepass, který podporuje synchronizaci na můj Nextcloud. Výhoda je, že pro odemčení funguje otisk prstu a při ztrátě mobilu nepřijdu o ta hesla. Pokud bych používal víc mobilů, tak bych mohl synchronizovat mezi nimi.
Heslo ve stolu by mně bylo na prt, když ho budu potřebovat někde v terénu.