OT hesla

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Květen 8 09:48:19 CEST 2021

V mobilu mám Keepass, který podporuje synchronizaci na můj Nextcloud. Výhoda je, že pro odemčení funguje otisk prstu a při ztrátě mobilu nepřijdu o ta hesla. Pokud bych používal víc mobilů, tak bych mohl synchronizovat mezi nimi.
Heslo ve stolu by mně bylo na prt, když ho budu potřebovat někde v terénu.