Detektor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 7 09:30:07 CEST 2021

Tak u PIR se to řeší pomocí černé barvy a štětce ne? Pokud kouká kam
nemá, tak se ten příslušnej kousek přemaluje barvou na školní tabule a
je to. Případně se tam dává jiné stínítko. A nebo jsou tu machři, kteří
si umí spočítat a vyrobit jinou tu čočku, ale to já nejsem.

Prostě pro mne existujou dva druhy:
  - mají kulatou čočku = charakteristika ve tvaru kužele
  - mají válcovou čočku = charakteristika ve tvaru kruhové výseče.