[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Úterý Květen 4 21:58:34 CEST 2021

No taky nezapomente, ze autoprumysl je to hlavni, co tady vytvari nejake
hodnoy, to ostatni se dela v Cine... Az se to podari zabit, tak se budou
dit veci. Ze auta stoji vsude mi osobne nevadi, klidne bych ty plochy
rozsiril, kde je to potreba. Auto povazuju za nejvetsi prinos z hlediska
svobody pohybu a rustu ekonomiky.