[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 4 21:53:22 CEST 2021

Ano, já vím, že smí.
Vy ani já to samozřejmě nezměníme, je to jen taková akademická debata ke
kávě.
Pokud by ale některý politik/strana prosazoval japonský model (auto jen
když ho mám kde umístit), tak má moje sympatie.

K té lavičce: možná se shodneme, že lavička kvalitu prostoru spíš
zlepšuje (pokud se tam teda nehoufují fetky nebo bezdomáči). Na rozdíl
od té šílené spousty aut, které lemují veškeré komunikace a vyplňují
každý volný flek v obytných zónách.

Já auto taky mám (s bydlením, samozřejmě). Jezdím s ním minimálně,
protože co jde, tak obstarám na kole. Všechno do rádiusu cca 30km, dál
zas nejezdím tak moc.
Takže nafty spotřebuju minimum a na spotřební dani moc státu nepřispěju.
A lidí, co jezdí málo, je dost. Tak kdybych pro auto neměl bydlení, tak
bych nejen zabíral veřejné prostranství, ale ještě dokonce ani tu
spotřební daň skoro neplatil.

PL