[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Květen 3 20:36:26 CEST 2021

Zdravím,

kdysi jeden můj šéf podobně spočítal jízdu pomocí taxislužeb a když
odešel do důchodu tak to i dělal, ale jak to dopadlo dál nevím, protože
jsem jej dlouho neviděl

Milan