[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 3 15:19:56 CEST 2021

Jak jsme psal tak zminenych 15kKc je muj prumer za poslednich 12 let a je
to hodne hodne dobre a ano bezne to byva i vic nez 2x tolik a porad je to
prumer.

Dobre beru pujcovne i 100Kc/den.

RV

po 3. 5. 2021 v 15:00 odesílatel Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz>