[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Květen 3 11:33:17 CEST 2021

Tohle se asi časem ukáže. Každopádně elektromobily byly po sto letech snažení dokopány do použitelného stavu a už tu s námi zůstanou a nějak se vzájemně přizpůsobíme :-) Asi se dost věcí ustálí jinak než známe teď, jen bych nerad nějaký ten velký skok, po kterém se budeme zase zdlouhavě a oklikami částečně vracet k předchozímu stavu :-)

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba

Mě osobně se ten systém "modulů - baterií" líbí..
I s tím, že si například někde v nouzi můžu modul vypůjčit, nebo i snad vyměnit někde na "čerpací stanici"
Proč bych měl vozit v autě plnou kapacitu, když mi v týdnu stačí na ježdění např. do práce 2x10km denně jen nějaká "kapsle" ?
A o víkendu, když naplánuji 2x200km tak tam naházím všechno so se mi dobilo v týdnu z fotovoltaiky...
A to přehazování modulů nemusí být nutně nějak fyzicky náročné, je to jen o tom, jak se to vymyslí.
Co se týče tankování dnes -  to snad není až zas takový problém. Tankuji zásadně cestou, je to zastávka, kterou bych stejně musel dělat kvůli bezpečnosti.
Dám si kafe...  To by mě u eauta asi chybělo :-(

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>