[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Květen 3 11:18:35 CEST 2021

Mně to tak připadá, že bylo rozhodnuto, že se automobilizmus vrátí do rukou vyvolených. Jak jinak to vysvětlit? Kolik lidí bude mít na to koupit si nový elektroauto? Myslím si, že se celkem rychle ukáže, že po pěti letech naprosto nemá smysl kupovat cokoliv jetýho.
A když už by ten člověk měl na auto, bude ho mít kde nabíjet?
Celý to směřuje k tomu, že ani střední vrstva nebude mít podmínky pro provoz elektroaut.