[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Květen 3 11:10:55 CEST 2021

Ja by jeste dodal (a tyka se to nejen bateriovych modulu, ale mnoha
zalezitosti u elektroaut): Uvedomte si prosim, ze ne kazdy bydli v rodinnem
domku, kde bude mi v garazi hydraulicky jerabek, misto na uskladneni
baterii, nejlepe k tomu fotovoltaiku. Zkuste do toho vaseho
schematu zakomponovat lidi bydlici nekde ve meste a ne v rodinnych domcich.
Nebo - jeste lip - zajedte se nekdy treba k veceru podivat na nejake
sidliste.
Nebo je zamer se vratit nekam na zacatek 19 stoleti?
BR,
Marek