OT: poptavka prace

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Květen 3 10:38:18 CEST 2021

Co tam bylo za Mitsubishi?
Todle mají s oblibou lisy (a nejen lisy)takhle udělané. Potkal jsem tenhle
problém u lisů spousty výrobců, smažou se tabulky je to schválně takhle
udělané je nasnadě proč. Vesměs stačilo načíst default nastavení a nastavit
to přes panel.
Také se mi nelíbí tento přístup. Já zákazníkům vždy říkal že je třeba
zálohovat.
Je otázka jestli mají u kolegy servisní heslo. Tj druhý nešvar dodavatelů
že ho nedají. Smazaný program podle mne není. Mám systém na mitsu který
stál 10 let a byl problém jen s tím co píšu.
RS

po 3. 5. 2021 v 9:28 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>