OT: poptavka prace

Pondělí Květen 3 09:28:40 CEST 2021

Dobrý den,

volal mi teď člověk ze zpřátelené firmy, která se zabývá servisem
různých strojů - především tím, co už nikdo nechce opravovat. Stalo se,
že u nějaké ohýbačky s řídícím systémem Mitsubishi majitel zavčas
nevyměnil baterku a program se smazal. Nechápu, že tam není eprom nebo
flash, ale takhle mi to ten člověk říkal. Jejich servis řekl že stroj je
starší než 10 let a to že už neopravují, doporučil jim koupit nový.
Jenže ten stroj je za milion :-(

Prý vůbec není potřeba, aby stroj uměl všechno co původně měl umět.
Klidně tam prý může být úplně jiné řízení, tak aby to mělo dvouosé
odměřování, by to dojelo na danou souřadnici a ohnulo to plech.

Protože tady jsou lidi, co mají různá CNC udělátka a ledacos si dávali
dohromady sami, nechtěl by se toho někdo ujmout? Předpokládám, že
existují nějaké hotové odměřovací moduly a šlo by o to nějak to
přizpůsobit. Dokumentace od elektriky toho stroje je k dispozici a pokud
bude potřeba udělat nějakou mechaniku (třeba pro jiný displej), to si
oni už zařídí. Kontakt na firmu je info na sbvservis.cz
<mailto:info na sbvservis.cz> , sídlí v Nymburce. Webovku mají
https://www.sbvservis.cz

Anděl