[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 3 10:29:30 CEST 2021

Mě osobně se ten systém "modulů - baterií" líbí..
I s tím, že si například někde v nouzi můžu modul vypůjčit, nebo i snad
vyměnit někde na "čerpací stanici"
Proč bych měl vozit v autě plnou kapacitu, když mi v týdnu stačí na ježdění
např. do práce 2x10km denně jen nějaká "kapsle" ?
A o víkendu, když naplánuji 2x200km tak tam naházím všechno so se mi
dobilo v týdnu z fotovoltaiky...
A to přehazování modulů nemusí být nutně nějak fyzicky náročné, je to jen o
tom, jak se to vymyslí.
Co se týče tankování dnes -  to snad není až zas takový problém. Tankuji
zásadně cestou, je to zastávka, kterou bych stejně musel dělat kvůli
bezpečnosti.
Dám si kafe...  To by mě u eauta asi chybělo :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 3. 5. 2021 v 8:16 odesílatel Aleš Procháska <ales.prochaska na divesoft.com>