[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Pondělí Květen 3 10:24:00 CEST 2021

S bateriemi je ještě jeden problém, všechno je to Lithium a dobře to hoří.
Představa, že si lidi budou doma na koleně měnit packy v autě, do toho
žádný výrobce nepůjde a i kdyby, vstoupí do toho stát a zakáže to zákonem.
LPG bomby v autě si taky nepřehazujete doma, máte pevnou nádrž, montáž v
autorizovaném servisu a doplňujete na benzínce.

Vyměnitelnou baterii už měla Tesla a ukázalo se, že je to slepá cesta.
Žádná automobilka to dneska nenabízí (takové ty startupy s přívěsným
vozíkem jsou ve stadiu prototypu).

Možná k tomu vývoj nějak dospěje v budoucnu, ale zapomeňte na to, že to
bude dneska nebo za rok.

P.K.