FPGA Zynq PS_CLK do PL

Sobota Květen 1 07:57:47 CEST 2021

Zdravim, narazil jsem na takovy orisek, mam desku digilent Zybo a ta ma
oscilator 50MHz pripojeny na PS_CLK

Existuje nejaka moznost, jak tento pin pouzit primo jako hodiny do PL,
tzn. ktere budou fungovat i v pripade, ze nenabootuje procesor? Bezne se
jako zdroj hodin pro logiku pouziva asi vystup FCLK_CLKx z PS ale tam
jsou hodiny az po nabehnuti CPU (nevim, do jake faze)

Jde mi o to, ze by cast logiky mela bezet nezavisle na stavu procesoru,
dratovat hodiny na nejaky nejaky pin to bych nerad. Proste kdyz neni k
dizpozici zadny zdroj kodu programu a z vivada nakonfiguruju logiku, aby
ta logika mela zdroj hodin. Zajimave je, ze kdyz uz nahraju program a
ten spustim, tak hodiny bezi z zustavaji i pri preprogramovani logiky,
cekal bych, ze to spis udela uplny reset ale PS je asi dost nezavisly.