Venkovni silovy kabel

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Březen 29 20:26:12 CEST 2021

Dne 29.3.2021 v 18:25 Pavel Kutina napsal(a):
> Přátelé,
>
> potřeboval bych připojit ještě jedno světlo paralelně ke stávajícímu
> zvenku na barák. Původní idea byla, že přišroubuju nové světlo na
> fasádu, ze stávajicího světla (cca 3 m daleko, 3m vysoko, mimo dosah
> holé ruky) vytáhnu 3x1.5 z toho původnho světla (nebo i s menším
> průřezem, bude to LEDkové světlo, výrobce předepisuje min. 0.75 mm2),
> kabel přisvorkuju na omítku a dál to neřeším.
>
> Samozřejmě je to venkovní prostředí, pod omítku to nepůjde (zadavatelem
> je tchýně a má poměrně specifickou představu o tom, jak by to mělo být a
> [...]

Dobrý večer,

na venkovní instalace na povrch tohoto typu jsem použil ohebný kabel
3x1,5 v gumové izolaci uložený v 16mm světlešedé ohebné trubce (třeba
https://www.elima.cz/obchod/1416e_k50-monoflex-en-320-n-pvc-sv_-seda_ral-7035_bez-dratu-kopos-p-16273.html
+ světlešedá příchytka na trubku 16mm
+ světlešedé tvarovky (kolena, spojky)

Kupoval jsem to většinou v Hornbachu.
Samosebou, světlešedá <> bílá, ale venku bez údržby to bezezbytku platí
tak první rok, pak už je to v podstatě jedno :-)

jf