[OT] odvapneni kavovaru

Sobota Březen 27 10:47:48 CET 2021

Asi jak u ktereho, nas to pousti ven jenom pres trysku a v pohode tam
udrzim prst, nadobku to takhle vyprazdnuje asi pul hodiny v 3-4 cyklech,
mezitim kyselinu drzi ohratou v tom bojleru. Sparovaci jednotka jde
vyndat a vycistit extra, trubky na kafe se proplachuji pri kazdem
zapnuti a vypnuti. Funguje uz docela dlouho na to jakou ma zatez, kafe
dela mockrat denne (4 lidi v domacnosti)