[OT] odvapneni kavovaru

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Březen 26 22:29:59 CET 2021

Ne uplne vzdy, nas kravovar se napr. dozaduje originelnich tablet s
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kyselina_amidosulfonov%C3%A1
Delonghi zas pouziva eko kyselinu mlecnou.

vec, kterou jen preposilam, protoze jsem ji nebyl schopen prilis
dohledat vicekrat - jen v souvislosti s vyseuvedenou amidosulfonovou,
ktera tvori rozpustnejsi vapenne soli.
Kyselina citronová však není vhodná pro odvápňování parních žehliček,
konvic, kávovarů atd. Usazeniny vodního kamene se odstraní, ale současně
se ohřevem kyseliny citronové vytvoří citrát vápenatý. Je to lepkavá
bílá hmota, která se usazuje v zařízení, které má být odvápněno.