[OT] odvapneni kavovaru

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Březen 26 20:55:01 CET 2021

A vzdy, ked sa clovek pozrie na zlozemie, tak ide o roztok kyseliny
citronovej, s nejakymi minoritnymi prisadami.

Napriklad: Obecný popis výrobku: Vodný roztok kyseliny citronové a
alkyletherkarboxylové kyseliny.

Alebo: Obsahuje složky: méně než 30 % kyseliny citrónové; méně než 5 %
aniontové povrchově aktivní látky, Silanem modifikovaný koloidní křemen,
parfém

-m-