[OT] tlacitka Thunderbird

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 08:45:43 CET 2021

Ten panák na místě za to nemůže, to je befehl seshora.
Vysvětlení které neberete je bohužel správně, oni tomu věří, a je možné že i oprávněně. Ovšem týká se to průměrného nakupovatele, což pravděpodobně vy nebudete. (Domnívám se že nikdo z této konference.)
Co se týká pocitů při takové změně, jsme na tom stejně.

Je to obdobnýá situace jako když slyšíte/vidíte úplně blbou reklamu, "panebože kterej blbec tohle vymýšlel". Je to špatně formulovaná otázka, správná je "pro kterého blbce je ta reklama určená". Nejste cílová skupina.

Tomáš

 To je podobný stav jako mnoha supermarketech... když už se konečně naučím kde co mají a nejdelší z celého procesu nakupování se stává čekáni před kasou, tak jeden den přijdu a všechno je úplně přeházené. Nic není na svém místě. To mám vždycky sto chutí  skočit po nějakém tom panákovi v obleku a kravatě co tam postává a buzeruje  prodavačky.... a pozměnit mu fasádu.. :-(
Zajímalo by mne, co k tomu ty lidi ve vedení vede. Vysvětlení, že když budu bloudit obchodem, tak že nakoupím i věci které nepotřebuji neberu...