[OT] tlacitka Thunderbird

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 25 06:48:33 CET 2021

u toho thuderbirdu jsem nakonec podle mistniho navodu pres registry
zakazal aktualizaci. timto za navod jeste jednou dekuji.
nedavna zkusennost z tech obchodu. byl jsem s ICO papirem v praze v
bauhausu a 5min jsem hledal vchod :-) proste to predelali cele o 180° a
vchod udelali nekde uprostred. a protoze je ta naprd situace, jsem
myslel, ze je to nejak kvuli kontrole tech lejster. u byvaleho vchodu,
ktery je absolutne logicky a intuitivni byla jen cedule s jednosmerkou a
napis "tady je jen vychod". stejne tam lidi automativky lezli. a moje
oblibene zvyhodnene baleni zavesnych regalu, pro ktere jsem prijel, uz
nevedou. jen draze po kouskach. tak jsem si vzal alespon lamoickovej
dvojtej vypinac co nema svorky ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65