oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 23 13:36:38 CET 2021

Pro výuku je lepší začít třeba zde s TNY http://danyk.cz/impulz4.html
nebo lépe na tom webu je spoustu jednodušších měničů. To co jste poslal
vy, tak jsem viděl 3x různé měniče tj. 3x trafo, 2x chladiče pro
výkonnější měniče a nejspíš zde je spoustu dalších ochranných součástek
u kterých nemusí být jasný význam.

Pro IT se vyplatí občas vyměnit kondík nebo něco, ono je rychlejší za 5
minut vyměnit kondík než xx času hledat nastavení a když nedohledáte,
tak zkoumat.

Jirka