oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 23 11:42:08 CET 2021

Pořiďte si aspoň ESR metr jako zajícometr či mesr 100. Naposledy jsem ve
switchi co se choval jak ten Váš zdroj tj. chvilku běžel a poté se teda
vypnul vyměnil malinký elektrolyt v pomocné napětí pro měnič. Ani to
nebyl kondík výstupní z měniče. Nicméně byl tak špatný, že to dávalo
špatné napětí. Zkuste taky proměřit diody či odpory pokud nejsou
zkratované. Ovšem pokud máte náhradu za 500 něco nového tak se nevyplatí
s tím trávit hodně času leda jako výuku. Já jsem to měnil v nějakém
switchi i když přišel nový za xx tisíc, jenže se choval špatně při
náběhu optiky, takže je na chvilku než vydá výrobce opravu FW v tom novém.

Jirka