oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 23 10:49:32 CET 2021

takhle nejak to mam prave v hlave. neni schema, ok napetí tam nejakou
dobu jsou, to mam vyfocene i na videu :-). kdybych i neco nasel, nejde
to skoro vymenit. i ten TNY268 + odpor byla skoro "Laparoskopie", kde
odsat soucastku na jednostranem pcb brnkacka, pak vyklepat ven ze zdroje
taky ok. ale dostat ty soucastky zpatky, opravdu zabava :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879