oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 23 09:17:19 CET 2021

trochu me ta deprese(na...ni:-) s neuspechu presla a tak jeste dotaz,
jak pripadne pokracovat. obvod odesel predpokladam na pretizeni. napeti
zvlada do 700V. je nejaka sance ho pripojit pres rezistor, co nebude
pojistkou co shori, ale omezi trvale ztratovej vykon treba na max. 5W.
pojede takto celkove nezatizenej zdroj a bude mozne nekde neco zmerit
bez destrukce tny268 ?
podle datasheetu je to ale dost "dynamickej" proces, tak si nejsem
jistej. bezne spinany zdroje potrebujou na rozjezd nejakej spickovej
proud a pokud ho nedostanou tak nenabehnou.
jde ted uz spis o to se neco naucit, nez zachranit zdroj za kazdou cenu.
vyndal jsem ten chrcici ventilator, jestli treba enorme nezere a neni
pricinou pretizeni a neni. chrasti, ale odber ok.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín