oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 22 14:33:46 CET 2021

tak zdroj bezel cca 1min a nez jsem natocil video, jak vrci vetrak bylo
po nem. prask, jistic dole, prerusenej odpor 4,7R.
napeti a zapojeni na testeru snad ok :
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/zdroj_HP_delta_DPS_150TB_A/1481677210
asi konecna. prska to , je tam moc voltu, bojim se toho.
jeste jeden TNY268 sice mam, ale ..
t.
p.s. bylo tam 5 prouzku, takze civka asi ne .

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879