oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 22 12:13:15 CET 2021

vystrachal jsem konecne pouzitej 4,7R, bezne velikosti, ale urcite
metalizovanej a uz to frci :-)  zatim jen kratce a v hnizdo_rezimu .
ten odpor v druhem schematu co je 10R je popsanej jako 4W ("10 1/4W J")
? to uz je dost, aby byl nejakej vetsi efekt pri poruse toho TNY268?
diky vsem za info a trpelivost :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65