oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 22 11:06:03 CET 2021

Bude to ochranný odpor/pojistka. Když se prošlahne TNY, tak se spálí.
Vypadá to na 4,7R:
https://www.badcaps.net/forum/showthread.php?t=80679

Jako příklad, na straně 2 tohoto schématu je jako R904 (hodnota je 10R):
https://www.electronica-pt.com/esquema/lcd/delta-dps-250ap-25413/

Martin Hanek