[OT] Rychlost internetu

Juro odpudzovace na gmail.com
Neděle Březen 21 12:26:29 CET 2021

Pekný deň prajem

Viem niekde zmerať rýchlosť internetu aj na jednotlivých portoch ?
Mi  sme  mali  poruchu, že nám išli pomalí FTP, web išiel 50M.
Prišiel technik ukázal mi spedtest.xx že je všetko OK. Ja som mu spustil FTP a
nič. Rýchlosť 200k.
Technik, že operátor občas blokuje seksion-? na požiadavky, aby sa
nezahatil  NET.  Ale nechcel povedať či aj nám to blokuje. Bo že nevie
to zistiť z jeho pozície.
Takže   mu   vravím,   že  to nejde - však vidí na FTP že nejde. Aj to
meranie sa mi zdá, že je spedtest.xx a podobné asi preferované aby šli
lepšie ako klasické výsledky stohovania.

Prišiel  na  ďalší  deň Vymenili 4G LTE router a už to šlo všetko OK -
hlavne  ten  FTP  prístup. Tak nechápem, ako je možné že www išlo, ftp
nie.
Juro