Re: OT: basová past

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 21 10:13:34 CET 2021

Asi před patnácti lety jsem řešil podobný problém. Ale to se tu ještě
motal topenář a ten používal mnohem sofistikovanější přístup.
On prohlásil: Když to hučí, dá se tam gumová trubka.
Dal tam gumovou trubku a bylo to.
Gumová trubka je podle fotky asi tohle:
https://www.topenilevne.cz/pozink-kompenzator-gumovy-5-4-zavitovy-p54937/

Dal to na vstup a výstup z čerpadla do radiátorů.

Těžko posoudil, která vlastnost ze jmenovaných se změnila, ale problém
se vyřešil.

A proč vlastně nenecháš to trafo navrchu? Do rohů místnosti bych pro
pokus nandal minerální izolaci na trubky, nebo kousky polystyrénu z
krabic od televize, záleží, čeho máš víc. Jde jen o to změnu vlastností
a ne o jejich přesné vlastnosti.