OT tezba BTC Re: pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 19 11:30:46 CET 2021

To je preci stejne jako s tim vykonem na spotrebu.

Pokud inkasuje majitel poolu 1% tak je to porad jen jedno procento z
vytezku celeho poolu a je jedno kolik je tam lidi a jakej ma vykon.

Ja jsem tezil na Slush poolu a ted jsem se tam schvalne pripojil a od
roku 2010 vytezil tenhle pool 1.25M BTC takze samozrejme, ze 1% je
obrovska suma, ale ten napad, realizaci a duveru lidi aby mu v jeho
poolu nekdo tezil musi dostat nejak zaplacenou. I tak si 99% tech BTC
rozdelili mineneri.

Mimochodem aktualni vykon Slush poolu je 5.5 trilionu hashu za sekundu. :-)

RV