OT tezba BTC Re: pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 18 19:22:04 CET 2021

Nevím jak přesně teď, ale když jsem zkoušel ZEC tak pool i ten programátor
měli snad po procentu (nebo to bylo v řádu procent). Když jsem si odchytil
komunikaci tak tam byly vidět adresy na které ty procenta sly. Peněženky
jsou veřejné a když jsem se do ní podíval... byly tam dost vysoké částky.
Ono když se řekne procento tak nad tím člověk mavne rukou, ale když jsou v
poolu třeba desítky tisíc lidí...