Opensource licence

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 18 09:03:36 CET 2021

Já bych možná ještě doplnil, že odvozené dílo dle našeho zákona či ve
většině licencí je míněno tím, že upravíte současné dílo a to použijete.
Například u Vás vezmete gcc kompiler a vytvoříte nový kompiler.

Pokud tedy nevytváříte kompiler gcc či nějaký jiná podobný nástroj, kde
vycházíte ze zdrojových kódů kompileru, tak se nejedná o odvozené dílo.

Do problému se můžete dostat, pokud při kompilaci je zařazen kód do
Vašeho díla (nějaká jiná knihovna), která nebude souhlasit s Vaší licencí.

Jirka