[OT] Rychlost internetu

No, to bych taky mohl, ale dělíme se o to se sousedem a je to psané na
něj, takže nemůžu jednat za sebe... ale nějak mi připadá, že ta firma
zamrzla v minulém století, koukněte na stránky: http://www.jmdata.cz/

Platíme 480 měsíčně, což bude 40/7 Mbps (minimální garantovaná 8/1,4)
no a to mi připadá, že ADSL by za ty peníze bylo rychlejší a to nejen
teoreticky.

http://www.jmdata.cz/pages/cenybez.htm

P.K.