[OT] Rychlost internetu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 17 15:37:56 CET 2021

To je samozrejme reseni (ktere provozuji: 40/40 full duplex, ne,
nepotrebuji celou dobu tolik uploadu, ale jsou chvile, kdy bych obeho
vyuzil podstatne vice), ma samozrejme nekolik ale:
a) konkurence miziva -> cena vysoka
b) standardni wifi zarusene -> prechod na ptp 10Ghz -> cena vyssi
c) draty/optika do vsi jen od Cetinu, provider tedy ma vse az nekam do
mesta okresniho pres svoje bezdratova pojitka -> mensi spolehlivost,
nekdy problem s vypadky proudu po ceste (ne, nejsem uplne v lesich)

Ano, chapu, ze zivot na vsi ma vyhody, ale i cetne nevyhody a ze nemam
zadne 'pravo' na rychle a kvalitni pripojeni.
Ale remcat jeste muzu (hlavne kdyz si myslim, ze by ten @#$%! Cetin mohl
prodavat pripojeni s lepsimi parametry, ale hazi na to bobek).

;)
J.