[OT] Rychlost internetu

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 17 13:09:32 CET 2021

LTE umi chodit i 130/120 bez 5G.
Obcas jsem delal pri praci lokalni test mobilem.
Nekde na kladne v prumyslovy zone mi to vystrelilo tuhle rychost a nejak
se mi to nezdalo.
tak jsem ten test opakoval(speedtestnet/ookla) a zase. tak mrknu na
spotrebovany firemni data a test me stal 400 mega z 1000 mega pridelu na
mesic :-). je to uz urcite 2 roky a telefon obyc samsung A5 za 5kkc.
takze ono by to slo ..
naposledy pred tydnem KYJE, na tom samem mobilu LTE cca 50/40.
tomik.