[OT] Rychlost internetu

Tomu LTE na balkóně se vůbec nedivím. Přes data na firemním mobilu mi
appka Rychlost.cz ukáže 50/16 Mbits a to mám jen 4G. Je to vlastně
rychlejší než ten bezdrát, co mám doma (teď 30/1,8). Kdybych měl mobil
s 5G, bude to zase skok nahoru (známej mi to teď ukazoval, tam snad
bylo 100 Mbit download).

P.K.