[OT] Rychlost internetu

Přátelé,

nějak nejsem spokojený s rychlostí internetu, co mám doma, je to
nějaký bezdrát, místní provider, "zdědil" jsem ho s bytem, kam jsem se
před pár měsíci nastěhoval. Při testu je to tak 18-40 Mbit download a
1,5-1,8 upload.

Napadlo mě, že bych přešel na ADSL, kolik je reálná rychlost? Jde mi
hlavně o upload, pracuju z domova a když sdílím obrazovku přes Teams,
protistrana si stěžuje, že se to dlouho načítá.

ADSL dneska poskytuje prakticky jen O2, je to tak? Napište někdo, co
máte za rychlost (50/100/250/1000 Mb/s) a kolik v reálu - výsledek z
rychlost.cz

Díky.

Pavel Kadečka.