Re: OT: Grafana - kumulativní počitadlo

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Březen 16 20:32:05 CET 2021

 > vytáhnout  počitadlo  (třeba jak na vodoměru, nebo elektroměru)

přidejte panel "stat" (možná v něm vypnete graf na pozadí) a je to..?

Nebo se spíš bavíme o způsobu agregace dat?

Co máte pod grafanou za DB a co ta čísla v podkladové DB znamenají -
jsou to inkrementální stavy nějakého counteru (tj. dejme tomu litry),
nebo spíše okamžitá hodnota (tj. litry za sekundu) ?

Mám tu pod rukama grafanu nad influxdb, s tou umím poměrně dobře a
nebudu se Vám bát poradit. Naopak např. grafanu nad SQL moc zvládnutou
nemám.

JD