Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 15 16:47:28 CET 2021

Jsem netiskař a tady v 3D tisku naprostý laik (krabičky a další věci
frézuju nebo řežu na laseru).

Ale kdybych to tiskl, tak bych tam amatérsky strčil nějakou "vycpávku".
Nechal to vytisknout až po vrch těch boků, tisk pauznul, do otvoru
vložil obdélníček třeba z papundeklu (třeba s mastnými hranami, aby se
dal snadno vytlačit) a pustil bych tisk jakoby "do vzduchu" (v reálu by
ležel na horní hraně té vycpávky.

Takhle se to ale asi v 3D tisku nedělá, že?
To jsou zřejmě špatné návyky z CNC obrábění, kde je běžné si na mnoho
operací udělat nějaký přípravek.

PL