Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 15 15:20:30 CET 2021

Ano, s tímto si musí poradit bridge. Ale pozor na horní výřez (na
kabel?) tam bridge nepůjde udělat. V tomto případě doporučuji otočit
krabičku výřezem dolů.
Obecně funguje přidat do spodní části výřezu pomocný kvádr mající výšku
vrstvy. Udělá se bridge přes celý strop. Výřez se udělá až od další
vrstvy, výřez se vyřízne.

L.