oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 15 14:24:01 CET 2021

pardon, 263 proto, ze jsem si stahnul a ulozil pdf, 2x ruzne a je
spolecne pro 263 a 268 a pouzdro je porad stejne :-) a kdyz pisu, koukam
na to ulozene pdf a tam je 263 prvni cast textu.
https://www.tme.eu/Document/9e2760d2d915fdee287079b4b961c409/tny263-268g_p.pdf
tomik.

ale lisi se to jen prave tim vykonem a 268 je nejsilnejsi.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879