oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 15 14:12:30 CET 2021

Asi máte pravdu v tom, že to schéma DSP-141DP nebude tmu vašemu zdroji
podobné. Ale to není ani Vaše schéma DSP-151AP.
Jen mi vysvětlete, proč opakovaně píšete TNY-263, když na Vašich fotkách
...68PN? Máte typ zdroje opsaný správně?

Martin Hanek