oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 15 12:34:28 CET 2021

Tak nemate tam TNY263, ale asi je to TNY268PN, ktery umi max. 15W, takze
tento obvod budemaximalne na stand-by zdroj 5V.
Hlavni zdroj bude svuj ridici obvod. A schema je spise podobne tomuto:
https://elektrotanya.com/delta_dps-141dp_a_sch.pdf/download.html

Martin Hanek