oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Březen 15 12:16:51 CET 2021

Zdravím,

vyměnil bych to TNY263, poté zde jsou nějaké odpory v cestě 230V pro
napájení, skoro jako pojistka, tak ty a el.kondíky. Poté bych řekl, že
to naslepo skoro pojede. Kdyžtak by se muselo pod napětím změřit,
jetstli do toho TNY jde napětí, tam je zase nějaký odpor pro jeho
napájení, po něm by také mohlo být. Takto naslepo by to mohlo jet. Jinak
se tím neživím, jen občas něco opravím ... . Sundat to většinou jde
horkovzduchem.

Jirka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz