Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 14 12:41:32 CET 2021

Me jede valna cast domaci automatizace na Homeassistantovi a na to jsou
napojene ruzne systemy.

Ikea - brana, zarovky, ovladace a zasuvky....zde mam jiste
vyhrady....ale chodi to vesmes bez problemu. Nicmene zarovky chodi i bez
rizeni...pokud chcete tak je muzete normalne zapinat vypinacem jako
normalni zarovku.

Sonoff spinace s ESPhome FW....tohle je je naprosto neprustrelne vsechn
chodi jak vino a nestalo se, ze by to blblo.

Vlastni veci na ESPdevkitech s ESPhome FW....umi to fakt neskutecne
zalezitosti programovane jen konfigurakama (update jede bezdratove)...
https://esphome.io/

Merici zasuvka TPlink (ta je sice cloudova), ale ridi ji primo HA. Takze
orifginal aplikaci nepotrebuju.

V HA jedou dasli integrace...treba to umi tahat data s routeru Asus,
pocasi...

RV