Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 14 11:06:31 CET 2021

Já jsem před časem objednal takovouhle zásuvku od výrobce Vocolink. Nikdy
jsem to nezprovoznil obrovské problémy s aplikací už jen hodnocení té
aplikace na webu je něco kolem 1,2.  Nedokázal jsem to ani vyreklamovat
protože prodejce to testuje  se softwarem  na iOS a tam to asi funguje. Pak
mi tady někdo v konferenci poradil produkty Sonoff. Mohu doporučit jsem s
ním maximálně spokojený. Byť to taky chodí pomocí cloudu, lze do toho
stáhnout alternativní software a přiohnout to ke své potřebě. Jinak se mi
moc líbí klidová spotřeba u TH10 je například cca 0,4 W.