Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Březen 14 09:26:01 CET 2021

Tohle ja chapu. Jen nechapu, ze se proste nenasel aspon jeden "ultra
secure/absolute privacy/premium product" vyrobce.
Stejne si myslim, ze vetsina z toho bude spise dusledkem lenosti,
protoze pro vyrobce maji cloudova reseni same vyhody a socialni jistoty
- neni nutna zadna distribuce a kontrola verzi serveroveho sw, nemusi
resit naprosto zadne propichovani routeru/natu/fw a kdovi ceho jeste, na
serverech je mozne to psat v obludnych resenich, kdezto na serverech by
to muselo byt relativne seskalovane dolu, plus tedy ta zminovana data -
ktera nemusi byt vzdy pouzivana ve smeru proti zakaznikovi, ale naopak i
k jeho prospechu.

Zminovany homekit na rpi, to je podle meho priklad samo-domo bastlu (tim
nehodnotim technickou kvalitu, ale vsechno to produktove okolo. tj. na
hrani dobre, na predani manzelce do roky - no to tedy nevim)